Trendy w biznesie
ISBN | 978-83-65766-19-9 |
Rok wydania | 2018 |
Wydawnictwo | Wydawnictwo SIZ |
Liczba stron | 200 |
Wolny dostęp | Link |
Spis Treści
Słowo wstępne
Część I
Trendy we współczesnej gospodarce
Mikołaj Pasik, Adam Dębiński
Kryptowaluty – nadchodzący trend w biznesie czy największa bańka spekulacyjna w historii świata?
Sara Bahour, Karolina Fibakiewicz
Zarządzanie pracownikami z pokolenia Y na tle różnic międzypokoleniowych
Daria Tertychna, Klaudia Petecka
Rola influencerów w promowaniu produktu
Marika Sobczak
Employer branding XXI wieku jako trend biznesowy
Władysława Jagmurdży, Monika Chrońska
Bariery emocjonalne decyzji inwestycyjnych
Część I
Rozwój otoczenia biznesowego w erze wiedzy
Iga Trocka
Wpływ globalizacji na małe i średnie przedsiębiorstwa ze szczególnym uwzględnieniem sektora turystyki jako największego beneficjenta
Anna Grałka, Weronika Piaskowska
Wpływ polskich spółek z branży FinTech na gospodarkę 4.0. Analiza obecnych trendów i kierunków zmian
Marta Głowacka, Sylwia Doroba
Stereotyp księgowego w kulturze na przykładzie wybranych dzieł literackich oraz filmowych
Kinga Sałata, Natalia Senkowska
Społeczna odpowiedzialność w klubach sportowych
Część III
Wybrane aspekty rozwoju współczesnych organizacji
Adrianna Kozińska, Adrian Dałek
Rola i przebieg procesu komunikacji w organizacjach
Natalia Rudnicka
Istotność komunikacji niewerbalnej w przekazywaniu informacji. Czy komunikacja werbalna jest mniej ważna?
Monika Kubiak
Microlearning i personalizacja na drodze do rozwoju osobistego
Krystian Jurowski
Innowacyjne metody motywowania pracowników