Projektowanie i reklama aplikacji mobilnych
ISBN | 978-83-65766-71-7 |
E-ISBN | 978-83-65766-72-4 |
Rok wydania | 2021 |
Wydawnictwo | Wydawnictwo SIZ |
Liczba stron | 164 |
Wolny dostęp | Link |
Rozwój technologii mobilnych i popularyzacja różnych aplikacji komunikacyjnych oraz czwarta i piąta generacja sieci telefonii komórkowej (4G i 5G) pozwoliły na bycie online niemal zawsze i wszędzie. Nowe formy komunikacji stworzyły możliwości dla pojawienia się nowych społeczności w czasie i przestrzeni. Mobilny świat umożliwia kontakt z otoczeniem przez całe życie, nawet wtedy, gdy ktoś utracił go z różnych powodów, np.: ograniczenie ruchowe, przeprowadzka czy brak wolnego czasu. Oddzielenie czasu i miejsca nie jest już powodem do utraty kontaktu. Współczesna komunikacja umożliwia ludziom ciągłe aktualizowanie informacji zarówno o codziennym życiu, jak i biznesowych aktywnościach. Celem monografii jest identyfikacja istotnych elementów procesu tworzenia aplikacji mobilnych w kontekście oczekiwań konsumentów oraz wskazanie aktualnych trendów na rynku mobilnym.
Spis Treści
Wstęp
1. Metody i narzędzia identyfikacji zachowań użytkowników aplikacji mobilnych
1.1 Dobór grupy docelowej
1.2 Eyetracking (okulografia)
1.3 Mapa cieplna dla aplikacji (heat maps)
1.4 Narzędzia analityczne w aplikacji
1.5 Klasyczne badania marketingowe
2. Istotne elementy projektowania aplikacji
2.1 Środowisko projektowania aplikacji
2.2. Mobilny świat urządzeń i zachowania użytkowników
2.3 Aplikacyjny User Experience (UX)
2.4 Cechy prezentacji aplikacji w App Store – ASO
3. Reklama aplikacji mobilnych
3.1 Google ADS
3.2 Pozycjonowanie stron – SEO
3.3 Reklama w social mediach
3.4 Inne formy i narzędzia reklamy
Zakończenie
Bibliografia