Spis treści
Wstęp
Część I. Zarządzanie organizacją – rozważania koncepcyjne
Rozdział 1
Koncepcja skoku technologicznego a strategie przedsiębiorstw
Edyta Gwarda‑Gruszczyńska
Rozdział 2
Znaczenie tożsamości indywidualnej w kierowaniu ludźmi
Czesław Sikorski
Rozdział 3
Zarządzanie przedsiębiorstwem rodzinnym – sukcesja pozarodzinna
Justyna Domanowska
Część II. Zarządzanie przedsiębiorstwem w jego podstawowych obszarach funkcjonalnych
Rozdział 4
Kształtowanie wartości dla klienta w kontekście nowej ekonomii instytucjonalnej
Jagoda Ochocka
Rozdział 5
Konsolidacja kapitałowa w procesie zarządzania wzrostem przedsiębiorstwa
Bogna Kaźmierska‑Jóźwiak, Jakub Marszałek
Rozdział 6
Rada nadzorcza a maksymalizacja wartości dla akcjonariusza – perspektywa zarządzania finansami
Renata Stefaniuk
Część III. Zarządzanie organizacją w warunkach pandemii
Rozdział 7
Zmiana standardów pracy podczas pandemii i po niej – perspektywa preferencji pracowników
Olga Samuel‑Idzikowska
Rozdział 8
Znaczenie pandemii COVID-19 w zarządzaniu relacjami dostawca–odbiorca
Izabella Szudrowicz
Rozdział 9
Wpływ pandemii COVID-19 na prowadzenie prac rozwojowych w przedsiębiorstwach sektora IT
Katarzyna Kępa
Rozdział 10
Pandemia COVID-19 i jej wpływ na zarządzanie procesami IT – przypadek Uniwersytetu Łódzkiego
Przemysław Dembowski, Maciej Sysak
Zakończenie