Perspektywy rozwoju przedsiębiorczości w kontekście zarządzania firmą
ISBN | 978‐83‐65766‐07‐6 |
Rok wydania | 2017 |
Wydawnictwo | Wydawnictwo SIZ |
Liczba stron | 150 |
Wolny dostęp | Link |
Spis Treści
Wstęp
Część 1
Uwarunkowania rozwoju współczesnej przedsiębiorczości – wybrane zagadnienia
Rozdział 1
Storytelling jako narzędzie w procesie edukacji przedsiębiorczości
Anna Piotrowska
Rozdział 2
Przedsiębiorczość kobiet – wybrane mechanizmy wsparcia
Karina Skrabulska
Rozdział 3
The Johari Window – a Model for Disclosing and Giving Feedback as a Way to Improve Relations in Small and Medium Companies
Iga Trocka
Rozdział 4
Crowdfunding as a new money raising method. A case study of the Polish platform – Polakpotrafi.com and the American platform–kickstarter.com
Jagoda Ochocka
Rozdział 5
E‐biznes i możliwości jego zastosowania
Kamil Podsiadły
Rozdział 6
Innowacyjne rozwiązania IT w przestrzeni miejskiej – analiza wybranych koncepcji
Konrad Henryk Bachanek
Rozdział 7
Problems in communication between different cultures
Weronika Malińska, Iga Trocka
Cześć 2
Rola systemu rachunkowości w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Rozdział 8
Wpływ zmian polityki rachunkowości na wyniki finansowe jednostki
Anastazja Jędrzejewska
Rozdział 9
Sprawozdanie finansowe jako miernik rozwoju przedsiębiorstwa
Natalia Ronowska
Rozdział 10
Informacyjna funkcja sprawozdań finansowych, ich istota i cel
Adrianna Jaśkowiak
Rozdział 11
Sprawozdanie finansowe a założenie kontynuacji działalności – case study
Natalia Pyrka
Rozdział 12
Znaczenie sprawozdania finansowego w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Ewa Bartnicka